Kwaliteit / beoordeling
Waarom word ik gevraagd een aanbeveling te schrijven voor een kandidaat na afloop van diens job?

De aanbevelingen die door alle klanten gegeven worden over de kandidaat zullen je als klant helpen om te oordelen of de kandidaat past bij je team. Zo kan je finaal kan beslissen om op de kandidatuur in te gaan of niet.

Bij negatieve reacties zal het Ploy Team zich uiteraard eerst verder informeren bij de betrokken partijen. In extreme gevallen en bij aanhoudende negatieve reacties over een bepaalde kandidaat, kan dit zelfs tot uitsluiting van het platform leiden voor deze kandidaat.

Wat betekent de beoordeling die ik op het einde van een shift aan een kandidaat dien te geven?

Ons platform hanteert om kwaliteitsredenen een beoordelingswerkwijze die zichtbaar is voor elke deelnemer. Zowel kandidaten als opdrachtgevers zullen dus naar aanleiding van elke shift elkaar kunnen beoordelen en de wederzijdse feedback kan nuttige informatie bevatten voor het Ploy Team.

Wat kan ik doen indien ik het niet eens ben met een aanbeveling?

Laat dit dan weten aan ons team via ploy@randstad.be.

Wie garandeert de correctheid van deze beoordelingen en aanbevelingen?

De beoordelingen zijn rechtstreeks geregistreerd door de opdrachtgever of de kandidaat zonder tussenkomst van het Ploy Team en zijn dus het resultaat van alle reacties. Het Ploy Team heeft dus geen enkele invloed op deze beoordelingen en komt enkel tussen bij ongepaste reacties in aanbevelingen.

Aanbevelingen verschijnen overigens nooit onmiddellijk online. Deze worden altijd eerst nagelezen door het PloyTeam.