Algemene vragen
Ik heb een vraag of suggestie die niet voorkomt in deze lijst?

Geen nood, ook hiervoor kan je terecht bij ploy@randstad.be waar een team klaarstaat om op al je vragen of suggesties te antwoorden!

Ik wens een specifiek document of attest aan te vragen. Wat nu?

Dat kan: richt je daarvoor tot ploy@randstad.be. De eerstvolgende werkdag zal je aanvraag opgevolgd worden.

Ik wil kandidaten tewerkstellen op een andere plaats dan het adres van mijn zaak, kan dat?

Dat kan, op voorwaarde dat je het ons expliciet laat weten via mail, ten laatste één werkdag voorafgaand aan de opdracht én voor elke opdracht afzonderlijk. Dit is belangrijk voor de verzekering voor arbeidsongevallen en ook voor de correcte berekening van de vervoersonkosten van de kandidaat.

Sedert mijn registratie zijn mijn e-mailadres en of andere details gewijzigd. Moet ik dit laten weten?

Ja. Zorg ervoor dat altijd alle informatie over het bedrijf in je profiel up-to-date is. Dit is niet alleen belangrijk voor het krijgen van reacties van kandidaten, maar ook om alle correspondentie en facturen correct te ontvangen. Laat elke wijziging weten via mail aan ploy@randstad.be.

Wat is de juridische situatie van de kandidaten wanneer ik opdrachten via Ploy aanga?

Al onze Ploy kandidaten zijn via Randstad Belgium tewerkgesteld als uitzendkracht. Dat betekent garantie op volledige wettelijke overeenstemming met de betreffende Belgische sociale wetgeving inzake uitzendarbeid. Meer lees je hierover in onze Algemene Voorwaarden.