Algemene vragen
Ik heb een vraag of suggestie die niet voorkomt in deze lijst?

Geen nood, ook hiervoor kan je terecht bij ons Ploy Team via ploy@randstad.be die klaarstaan om op al je vragen of suggesties te antwoorden!

Ik wens een specifiek document of attest aan te vragen. Wat nu?

Dat kan, richt je daarvoor tot ons Ploy Team via ploy@randstad.be. De eerstvolgende werkdag zal je aanvraag opgevolgd worden.

Sedert mijn registratie zijn mijn e-mailadres en of andere persoonlijke details gewijzigd. Moet ik dit laten weten?

Ja. Zorg er voor dat altijd alle informatie over jezelf in je profiel up-to-date is. Dit is niet alleen belangrijk voor het ontvangen van jobaanbiedingen, maar ook om alle correspondentie en salarisbetalingen correct te ontvangen. Laat elke wijziging weten aan ons Ploy Team via ploy@randstad.be.

Wat is mijn juridische situatie en zekerheid wanneer ik opdrachten via Ploy aanvaard?

Als Ployer ben je via Randstad Belgium tewerkgesteld als uitzendkracht. Dat betekent garantie op volledige wettelijke overeenstemming met de betreffende Belgische sociale wetgeving inzake uitzendarbeid. Je geniet dus ook steeds van alle wettelijke arbeidsvoorwaarden van de sector (paritair comité) waarin je tewerkgesteld wordt. Meer informatie hierover vind je terug in onze Algemene Voorwaarden.