Kwaliteit / Feedback over de tewerkstelling
Waarom word ik gevraagd een aanbeveling te schrijven na afloop van een job bij een opdrachtgever?

De aanbevelingen die door alle kandidaten gegeven worden over de opdrachtgever, zal je als kandidaat in eerste instantie helpen om te zien of je past bij diens teams waarna je finaal kan beslissen om al dan niet op de jobaanbieding in te gaan. Bij negatieve reacties zal het Ploy Team zich uiteraard eerst verder informeren bij de betrokken partijen. In extreme gevallen en bij aanhoudende negatieve reacties over een bepaalde opdrachtgever, kan dit zelfs tot uitsluiting van het platform leiden voor deze opdrachtgever.

Wat betekent de beoordeling die ik op het einde van een shift bij een opdrachtgever dien te geven?

Ploy hanteert om kwaliteitsredenen een beoordelingswerkwijze die zichtbaar is voor elke deelnemer. Zowel kandidaten als opdrachtgevers zullen dus naar aanleiding van elke shift elkaar kunnen beoordelen en de wederzijdse feedback kan nuttige informatie bevatten voor het Ploy Team.

Wat kan ik doen indien ik het niet eens ben met een aanbeveling?

Laat dit dan weten aan ons team via ploy@randstad.be.

Wie garandeert de correctheid van deze beoordelingen en aanbevelingen?

De beoordelingen zijn rechtstreeks geregistreerd door de opdrachtgever of de kandidaat zonder tussenkomst van het Ploy Team en zijn dus het resultaat van alle reacties. Het Ploy Team heeft dus geen enkele invloed op deze beoordelingen en komt enkel tussen bij ongepaste reacties in aanbevelingen. Aanbevelingen verschijnen overigens nooit onmiddellijk on line. Deze worden altijd eerst nagelezen door het Ploy Team.